MIKS JUUA SMUUTIT? | Be Plus

Paljud söövad vahepalaks paar õuna, ühe võiku, pähkleid… Mõned aga smuutit! Kuigi smuuti valmistamine ei võta väga kaua aega, vajab see siiski ettevalmistamist. Niisiis otsitakse ka alternatiivi isetehtud smuutile. BE PLUS smuutid on selleks ideaalsed! Need on suurepärase suurusega, et sobida vahepalaks ja mahuvad hästi kotti. Võta tööle kaasa või tarbi pärast trenni! Elupäästja aktiivse eluviisiga inimesele!

Be Plus BIO smuuti on rohkem vahepala ehk toit kui jook. Selle koostisosad on väga rikkalikud ning valmistatud parimast ökoloogilisest toorainest. Toode on LOOMULIKULT vegantoit ja lisaväärtusena on see ka mahetoode. Valikus on neli erinevat: relax, energy, antioxidante ja detox. Be Plus smuutisid leiab kindlasti Prismast kui ka Selverist.

Eneselegi üllatavalt maitses DETOX smuuti ehk ROHELINE smuuti väga hästi. Domineerima jäi pirni mõnusalt magus maitse. Värv polnud sugugi eemalepeletav, pigem sellist heledamat karva roheline. Kindlasti ei tasuks selle proovimist karta.

RELAX smuuti juures oli huvitav see, et selle juures ei tulnud ükski komponent esile. Mõnusalt eksootilised maitsed. Tunda oli isegi mõnusat kummelimekki. Väga paljudele kummel ei maitse, kuid julgelt võib öelda, et siinkohal kummel pigem komplimenteerib kogu kompotti.

Pilt peedist võib ANTIOXIDANTE smuuti juurest eemale peletada, kuid peeti pole justkui ollagi! Isegi värvist ei saa seda eeldada. Kui peet on lillakas, on smuuti oma värvuselt täiesti punane. Maitselt kumab pigem läbi porgand. Lõpus andis endast märku ka maasikas – meenutas veidi maasikatoormoosi. Mõnus vahepala!

Midagi porgandipüree fännidele! ENERGY smuuti on väga tugeva porgandimaitsega ning see ei pruugi paljudele meeldida. Küll aga on tegelikult korralikult inimesi, kellele porgandimekk väga meeldib! Soovitame!

SMUUTIDEST ÜLEÜLDISELT: VIIS PÕHJUST, MIKS NEED ON SULLE HEAD!

ESITEKS! Smuutid on väga hea alternatiiv puuviljamahladele… Ja teistele toodetele, millesse väga palju suhkrut lisatud. Väga tihti on mahladesse lisatud ilmatumates kogustes lisasuhkrut, mis tegelikult absoluutselt vajalik pole. Valge suhkur ei ole meie kehale hea ja seda teavad kõik. Samamoodi on ka näiteks… jäätisega! Kuigi jäätis on nii imeline snäkk, mida õhtul voodis teki all maiustada, on selles väga suure tõenäosusega liiga palju lisasuhkrut. Selle asemel võiks ju vabalt juua smuutit! Kui regulaarselt smuutit tarbida, võib juhtuda, et jäätise- ja mahlaisu kaobki unustustehõlma.

TEISEKS! Smuuti on parim kiire snäkk! Teame kõik seda tunnet, mis tekib keset päeva, kui järsku hakkab kõht korisema, energia kaob ja vajaks justkui midagi, mis hoogu juurde annaks. Paljud inimesed arvavad, et smuuti on vaid hommikutoit. Nii see pole. Smuuti sobib vahepalaks ükskõik mis ajahetkel.

KOLMANDAKS! Smuutide sisse saab “peita” toiduaineid, mis on tervislikud, kuid mida sa muidu ei naudi. Nagu näiteks brokkoli. Või spinat. Lehtsalat. Paljudele ei meeldi üldse köögiviljad. Neid saab aga smuutide sisse kenasti “ära peita”. Banaan, maasikad, vaarikad ja muud puuviljad ja marjad domineerivad maitse tihti üle.

NELJANDAKS! Smuutid toetavad su immuunsussüsteemi. Aga ainult siis, kui su smuutid koosnevad täisväärtuslikest ja vitamiinirohketest toiduainetest. Kui tarbid iga päev smuutit, milles lisaks köögi- ja puuviljadele ning marjadele ka supertoidud, saad oma vitamiinide ja muude toidulisandite tarbimist vähendada. Smuutid on päästjad neile, kes on “unustajad”. Need, kel toidulisandid kapi peal seisavad, kuid hommikuti jäävad need ikkagi peaaegu alati võtmata.

VIIENDAKS! Smuutid kiirendavad ainevahetust. Juba üks smuuti päevas (eriti, kui see on roheline) võib kiirendada sinu ainevahetust! Seega on tõenäoline, et pead tihedamini tualetti kasutama. Nii koged vähem puhitust ja ebamugavust seedetraktis. Pikas perspektiivis võivad smuutid aidata kaasa ka kaalulangetusele.

JÄTA VASTUS

Palun sisesta kommentaar
Palun sisesta oma nimi