KAKS ÜHES: Lumi tuli välja heategevusliku tootega ning Loomus esitles uut kampaaniat

Täna toimus väike esmaesitlus Lumi uuele heategevuslikule tootele. Nimetatud on seda kui “palsamit ühiskonnale”. Esimene organisatsioon, kellele kogu tulu annetatakse, on Loomus, kes ühes heategevuslikule tooteesitlusele tutvustas ka täna käima lükatud kampaaniat “Loomade silmis”.

“Kuna täna on Must Reede, on selle toote ja kampaania esitlemiseks õige päev. Lumi on alati tahtnud teha heategevuslikke tooteid. Küsisime sotsiaalmeedias, mis oleks valdkonnad, mis meie fännidele korda lähevad. Loomakaitse oli kõige olulisem ja Loomust oli kõige rohkem mainitud,” sõnas Lumi kaasasutaja Märt Miljan.

“PALSAM ÜHISKONNALE. Iga ost on heategu. Annetame kogu tulu tublile ühingule.”

Tegemist on CBD+ huulepalsamiga, milles lisaks kanepiõlile ka mustköömneõli. Antud palsam on loomulikult vegan. Pool aastat saab toote soetamisega aidata loomade eestkosteorganisatsiooni Loomus, siis toetuse saaja vahetub.

Hetkel saab Lumi huulepalsamit soetada vaid kosmeetikaettevõtte ostukeskkonnast, kuid plaan on seda pakkuma hakata ka kosmeetikapoodides. Tõsi, täna Mustal Reedel on Lumi veebipood suletud, sest nagu mainitud, on tänane päev tuntud kui suur ostupüha “Black Friday”, mil enamikes poekettides on meeletud allahindlused.

“PALSAM HUULTELE: Mõned korrad päevas imelist CBD-ga palsamit ja huuled on taas terved, pehmed ja siidised.”

Protesteerimaks arutu tarbimise vastu, on Lumi otsustanud oma e-poe tänaseks sulgeda, sest vastukaaluks ostupäevale on tänane tuntud ka kui “Buy nothing day”. Lisaks kõigele eelmainitule tähistatakse veel ka sellist päeva nagu “Fur free friday” ehk karusnahavaba reedet. Seetõttu oli vägagi asjakohane, et heategevusliku toote esitlusel tutvustati ka Loomuse uut kampaaniat, mis kannab nime “Loomade silmis”.

“Loomade silmis” kutsub inimesi üles mitte soetama karusnahka. Kampaanias osalevad kuulsad Eesti noored Hanna Martinson, Liis Velsker, Liina Ariadne Pedanik, Martti Hallik, Mick Pedaja, Alisa Tsitseronova ja Juhani Särglep.

“Kampaania #loomadesilmis on suunatud eelkõige noortele tarbijatele, et tõsta teadlikkust karusloomafarmide kulissidetagusest elust, mis on kõike muud kui ilus mütsitutt või kohev jopekrae,” ütles kampaania eestvedaja, näitleja ja Loomuse liige Hanna Martinson. “Usume, et noored hoolivad loomadest ja tahavad päriselt maailma muuta.”

Kampaania keskmes on klassikaline reaktsioonivideo. Fimitud on üksnes vaatajate vahetuid emotsioone ja arvamusi. Videoklippi levitatakse sotsiaalmeedias ja näidatakse detsembris ning jaanuaris kõikidel Coca-Cola Plaza ekraanidel, Tartu kinos Ekraan ja Viljandi Centrumis.

“Kuigi teeme Loomuses igapäevaselt tööd selle nimel, et Eesti keelustaks karusloomafarmid, on oluline jõud ka tarbijatel, kel on igapäevaseid ostuotsuseid tehes võimalik valida looma- ja keskkonnasõbralik toode,” ütles Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp.

“Loomade silmis” kampaania kodulehel on võimalik klikkida ka videole, mida noortele näidati ning kust saab oma silmaga näha, mis nendes farmides toimub. “Piisab ka teadmisest, et see ei ole ilus,” sõnas Annika, viidates sellele, et tegelikult ei ole vaja seda videot üldse vaadatagi. Tuleb vaid enda vastu ausaks jääda ning teadvustada, et sellisel tööstusel ei ole mitte mingit mõtet. “Me tunneme tänaseks loomi paremini ja nüüd, põhimõtteliselt aastal 2020 ei peaks selliseid asju olema. Tänapäeval eksisteerivad karusnahafarmid vaid detailide nimel. Enam ei kanta suuri karusnahkseid kasukaid, vaid nahast detailid on toodetesse ära “peidetud,” kinnitas Annika.

Vaata kampaania kodukale ning anna allkiri, kui tõotad, et ei soeta ega kanna enam kunagi karusnahast tooteid.