Ajakiri Vegan sai uue logo

Kuulutasime märtsis välja logokonkursi, et leida ajakirjale uus logo. Konkursile laekus 14 tööd ja võidutöö autor on Arle Kõrkjas.

Kõrkjase sõnul pidas ta oluliseks, et logo oleks moderne, lihtne ja selge. “Tahtsin, et peale vaadates oleks otsekohe ja selgelt aru saada, et tegu on looduslähedase ning kaasaegse ajakirjaga. Just viimast arvestades sai teksti baasiks sirgete servadega, ruumikas ning selge kirjastiil. G-täht on ümmargune ja see on vihje meie maakerale, mille keskmeks on taimed ning loodus. Viimaks oli kindel soov, et tekstile lisatud atribuutika (leht) ei ulatuks tekstist väljapoole, sest sel viisil on logo igal pool, kus tarvilik, lihtsam kasutada,” kommenteeris ta.

Vegani peatoimetaja Annaliisa Posti sõnul oli konkurents tugev. “Meile saadeti palju väga-väga häid töid ning lõpliku otsuse tegemine oli ülikeeruline ja see võttis planeeritust kauem aega. Otsustasime Arle töö kasuks, sest see on silmajääv, kergesti loetav ja G-le lisatud leheke lisab eripära,” lisas ta.

Uus logo hakkab Vegani esikaant ehtima alates juunikuust, mil ilmub suvenumber. Kodulehel ja sotsiaalmeedias võtame uue logo kasutusele järk-järgult.

Vegani meeskond toob eraldi välja 9-aastase Eliise ja 7-aastase Emilia tööd, mis pugesid oma armsusega hindamiskomisjonile südamesse.